2014. március 11., kedd

Reggeli kávé, hallal

Mindenekelőtt: Isten éltesse az összes hal jegyben születettet! Ennek örömére évről évre tartjuk meg a munkahelyünkön a Halak napjá-t, amikoris nagy eszem-iszommal köszöntjük a csoportban lévő összes "halat". A 18 emberből 9-et! Tegnap a következőt találtam ki a menühöz: liptói túróhoz kevertem genovai zöld pestót, és ebbe aprítottam medvehagymát, s mindezek mellé hasábba tisztított sárgarépa, uborka és pirítós járt. De hogy a képekről is szó essék: Előző nap Csenge rácsos linzert sütött nekem, s a fel nem használt tésztából még megmaradt egy gombócnyi. Ebből készűlt a képen látható hal, szigorú genetikai elemzés alapján. Nemhiába vagyok horgász:-). Ez egyébként így egy tokféle és egy keszeg keresztezése lehet:-). A kávé meg csak azért került ide, hogy ne akadjon a torkunkon a hal....



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése