2010. március 27., szombat

Az elmúlás szépségei

Hányszor megyünk el valami mellett, s odapillantva rácsodálkozunk egy-egy részletre, ami sejtet valamit a múltból, annak a kornak maradványaként. Megfog bennünket egy részlet, ami már visszahozhatatlan, most van, egy hét múlva már nem lesz, s nem tolonganak azért, hogy megmaradjon az utókornak. Van ami eredendően szépnek született, s van amit az idő erodál érdekessé. Számomra ez a pici részlet ilyen. Esetleg csinálhatnánk közösen ilyen galériát?

6 megjegyzés:

  1. Jó ez a kép Attila együtt a gondolataiddal!! A galériátokat szívesen megnézném!!
    Kristina

    VálaszTörlés
  2. Sokszor vannak hasonló gondolataim, igaz leginkább épületek, városképek kapcsán. Ha akkor elkezdem csinálni a dolgokat, amikor mindez először megfogalmazódott bennem, akkor ma egy fotómúzeumom van.

    VálaszTörlés
  3. Hm, tegnap készítettem hozzá egy képet, pedig még nem is olvastam a bejegyzésedet, s láttam a képet, nem beszélve az ötletedről.
    Ez megint az együtt rezgés?
    A galéria létrehozásán meg erősen eltöprengek :)

    VálaszTörlés
  4. Szép ez a szabályos szabálytalanság. Úgy látszik ez az elmúlás egy férfias téma, engem inkább az élő élet foglalkoztat. :)

    VálaszTörlés
  5. Szia Attila!
    Összehoztam a galériát. E-mail ment, de ide is rajzolom a linket:
    http://picasaweb.google.com/fotovajda/AzElmulasSzepsegei#

    VálaszTörlés
  6. Már jeleztem is oda. Fel lehetne oda tenni ezt a képet is? vagy nem?

    VálaszTörlés